Šiemet „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus butelių ir skardinių etikečių išvaizdą papildė inovacija – šalčio indikatorius, kuris atvėsus alui iki tinkamos temperatūros pakeičia spalvą ir leidžia mėgautis tinkamos temperatūros gėrimu. Tad alaus etiketė nuo šiol taps ir funkcionali – net 66 proc. apklaustų šalies gyventojų šią naujovę vertina kaip unikalią ir reikalingą.
„Kiekviena inovacija, kurios imamės – ar tai būtų naujas produktas, recepto ar pakuotės atnaujinimas – atliepia šiandieninio pirkėjo lūkesčius. Rūpinamės, kad mūsų pagaminti gėrimai būtų tik iš aukščiausios kokybės žaliavų, o mūsų
2022 m. pradžioje pasitvirtinusi ilgametę tvarumo strategiją įmonė ėmėsi esminių pokyčių, siekdama tapti maksimaliai neutralia klimatui iki 2025 m. Tarp suplanuotų energijos taupymo priemonių buvo numatyta ir nuosava saulės elektrinė ant gamybos ir sandėliavimo pastatų stogų.
Pastaruosius metus šalies gamintojams itin aktualiu tapęs energijos tausojimas pasireiškia ne vien kaštų taupymu, bet ir siekiu mažinti poveikį aplinkai. Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ muo šių metų pradeda naudotis nuosava saulės elektrine.
„Apie saulės elektrinę pra...
Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninės prekybos indekso duomenimis, 2022 m. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje. Perkamiausio nealkoholinio alaus titulą prekės ženklas išlaikė antrus metus iš eilės.
„Kai prieš beveik 15 metų Lietuvos vartotojams pirmą kartą pristatėme nealkoholinį šviesųjį alų, neturėjome abejonių, kad šis produktas ras savo vartotoją, tačiau jo populiaruma...
Panevėžys ruošiasi šventiniam vakarui – vasario 5-ąją sporto aistruolių laukia oficialus „Kalnapilio“ arenos atidarymas. Pirmuoju arenos renginiu taps „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės, vyksiančios tarp Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ ir Šiaulių „Šiauliai“.
„Išskirčiau kelis svarbius momentus – visų pirma, džiaugiamės šiuo konstruktyviu verslo ir savivaldybės įstaigos bendradarbiavimu ir puikiai žinomu, ne vieną dešimtmetį stipria Panevėžio identiteto dalimi esančio prekės ženklo pavadinimu. Antra, šis bendradarbiavimas atveria kelius geresniems rezultatams. Dabar arena neabejotinai turės dar da...
„Kalnapilio arenos“ pavadinimas oficialiai įteisintas – Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis pavadinimas bus naudojamas 10 metų tiek išoriniuose ir vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.
Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, tapti Panevėžio arenos pagrindiniu rėmėju, suteikiant jai „Kalnapilio“ pavadinimą, yra itin simboliškas įvykis – šiemet minimas 120 m. „Kalnapilio“ alaus daryklos veiklos jubiliejus.
„Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas, Pane...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šių metų pradžioje paskelbė pradėjusi įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui. Pasak įmonės generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, per šiuos metus pavyko padėti tvirtą pagrindą tolesniems žingsniams užsibrėžto tikslo link.
Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei darbuotojus – nukreipta įmonės tvarumo strategija apima skirtingus tikslus, tarp kurių – ne tik mažinamas poveikis aplinkai, siek...
Artėjančios didžiausios metų šventės skatina atsigręžti į stokojančius. Pasak Maltos ordino pagalbos tarnybos (maltiečiai) projektų vadovės Rasos Stukienės, nors paramos surenkama vis daugiau, remiamų asmenų skaičius nemažėja, todėl šiuo metu itin reikšminga ilgametė verslo parama.
2,8 tūkst. senelių 42-ose Lietuvos vietovėse globojančios maltiečių atstovės teigimu, maistas ir komunalinės paslaugos brangsta neįtikėtinu greičiujuolab, kad vargstančiais senoliais organizacija rūpinasi ne tik prie didžiąsias metu šventes, bet ir ištisus metus.
„Šie metai yra neeiliniai, nes pagalbos poreikis yra ...
Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis. Pasak vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ HORECA skyriaus vadovo Vaidoto Adamaičio, būtina nuolat ieškoti naujų būdų, kaip mažinti poveikį aplinkai ir prisidėti prie atsakingo vartojimo skatinimo.
Ilgametę tvarumo strategiją įgyvendinanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ tvaresnių priemonių diegimą HORECA srityje laiko vienu svarbiausių įmonės tikslų. Įmonės ilgalaikėjė tvarumo strategijoje numatyta tvarumui ir su juo susijusioms iniciatyvoms ski...
Generaliniu arenos rėmėju tapus UAB „Kalnapilio – Tauro grupei” ateinantį dešimtmetį bus naudojamas „Kalnapilio“ arenos pavadinimas.
Praėjusią savaitę įvyko Panevėžio sporto centro, kuriam priklauso Panevėžio arena, organizuotas generalinio rėmėjo atrankos konkursas.
„Dedame daug pastangų, kad Panevėžio arenos valdymo procesai būtų vystomi kryptingai bei sklandžiai, tad džiaugiamės šiuo nauju beprasidedančiu veiklos etapu. Netrukus po sutarties su naujuoju generaliniu rėmėju pasirašymo prasidės intensyvūs parengiamieji darbai, tikimės, kad iki metų pabaigos areną papuoš ir iškaba su naujuoju p...
Energijos tausojimas yra ne vien atsakingo ir tvaraus verslo požymis, bet ir būtinybė, kurios turėtų siekti absoliučiai visi sektoriai, nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio – svarbus tiek aplinkosauginis, tiek efektyvumo aspektas. Energijos sąnaudoms itin jautrios pramonės įmonės – tenka tausoti ne tik elektros energiją, bet ir kitus gamybai reikalingus išteklius. Nepaisant kylančių iššūkių ir šioje srityje įmanoma imtis lyderystės, rodo „Kalnapilio-Tauro grupės“ patirtis.
Ilgametę tvarumo strategiją šiuo metu įgyvendinanti viena didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapil...
Šiandien Olego Šurajevo socialiniuose tinkluose paskelbta informacija, kad š.m. birželio mėnesį „Kalnapilio-Tauro grupė“ tiesiogiai pardavė produkciją Rusijos bendrovei ar bendrovėms, neatitinka tikrovės.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai Rusijos ir Baltarusijos prekybos partneriams, tame tarpe ir čia paminėtai įmonei OOO „Moro“, buvo nutraukti kovo mėnesį. Siūlome šią informaciją patikrinti per vienintelį oficialų šaltinį, t.y. Lietuvos Respublikos muitinę. Informuojame, kad ir patys kreipėmės į LR muitinę, gavę oficialų atsakymą, juo pasidalinsime.
Minėtą birželio mėnesį bendrovės produk...
Pramone garsėjantis Panevėžys kelia turistų smalsumą – mieste vystomos pramoninio turizmo iniciatyvos ne tik kuria galimybes apsilankyti veikiančiose pramonės įmonėse bei gamyklose, bet ir supažindina su pramoniniu paveldu. Tiesa, į kai kuriuos objektus patekti galima tik išskirtinėmis progomis. Tarp jų – viena seniausių Panevėžio gamyklų laikoma „Kalnapilio“ alaus darykla, nuo pandemijos pradžios pirmą kartą atvėrusi duris lankytojams Panevėžio miesto 519-ojo gimtadienio metu.
Krašto turizmo specialistai sako, kad prieš dvejus metus kilusi idėja Panevėžyje plėtoti pramoninį turizmą buvo sėkmi...
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminami gėrimai į Rusijos ir Baltarusijos rinkas teisėtais keliais patekti negali nuo šių metų kovo pradžios, kai nutraukėme eksportą į šias šalis, apie tai informavome ir eksporto partnerius.
Rugpjūtį gavę informaciją apie kitoms rinkoms mūsų gaminamų produktų galimą prekybą Rusijos rinkoje, nedelsdami atlikome vidinį tyrimą. Pagal produkto gamybos partiją nustatėme, kad ši produkcija buvo parduota keliems eksporto partneriams, kurie dalį produkcijos galimai perpardavė į Rusiją.
Susidūrę su t...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet pirmąjį pusmetį toliau augino produkcijos pardavimus ir pajamas. Pasitraukimas iš Rusijos ir Baltarusijos rinkų sumažino eksporto apimtis, tačiau bendros grupės pardavimo pajamos šiemet sausį-birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 8,7 proc. iki 36,48 mln. eurų.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad plėtojami stiprūs prekės ženklai ir įmonės pastangos stiprinti savo poziciją strategiškai grupei svarbiose rinkose padėjo atlaikyti antrą sm...
Nuo šių metų pradžios CIDO gėrimai parduodami vieno litro „Tetra Prisma“ pakuotėse su aplinkai draugiškais kamšteliais. Naujieji kamšteliai nenusisuka atidarius pakuotę, o lieka pritvirtinti prie jos ir gali būti pakartotinai uždaromi bei atidaromi. Inovatyvi pakuotė – dar vienas nuoseklus „Kalnapilio-Tauro grupės“ žingsnis įgyvendinant strateginį tikslą iki 2025 m. naudoti tik perdirbtas, perdirbamas ar daugkartinio naudojimo pakuotes.
Pasak Marijaus Valdo Kirstuko, „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus, sprendimas atsisakyti nuimamų kamštelių atitinka greitai įsigaliosiančius E...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
Š. m. pavasarį rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ vykdytos „Royal Unibrew Baltic“ grupės klientų apklausos metu buvo apklausta 101 įmonė Lietuvoje, tarp kurių buvo prekybos tinklų, kavinių ir restoranų atstovai. Respondentai vertino vienos didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ tvarumą, socialinę atsakomybę bei reputaciją.
„Įgyvendinant tvarumo strategiją, itin svarbus klientų
Nealkoholinis alus pelno vis daugiau vartotojų simpatijų – nuo 2018 m. iki šių metų gegužės „Kalnapilio“ nealkoholinio šviesiojo alaus pardavimai pasiekė 10 mln. produkcijos vienetų. Kelerius metus iš eilės rinkos lyderiu laikomas nealkoholinis alus ir toliau nepraranda pozicijos. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninio prekybos indekso duomenimis, pernai „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje.
Tvarus gaminimo būdas
Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarės Astos Briedienės, nealkoholinio alaus gaminimo procesas...
Dauguma gamintojų suka tvarumo link – diegia inovacijas ir tobulina gamybą, kad kuo mažiau suvartotų energijos, išskirtų anglies dvideginio ar kitais būdais sumažintų daromą poveikį aplinkai. Ne išimtis ir alaus gamintojai – Vermonto universiteto duomenimis, vienai statinei alaus pagaminti reikia nuo 3 iki 7 statinių vandens, tačiau efektyvesnis jo vartojimas tėra vienas iš būdų mažinti išteklių poreikį. Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarės Astos Briedienės, tvari alaus gamyba prasideda nuo vietinių žaliavų ir pasirinktų technologijų naudojimo.
Tik kokybiškos žaliavos
Lietuvos vartotojų p...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti ilgametę, beveik dešimtmečio trukmės, tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2030 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.
Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei nuosavą komandą – išskirtinį dėmesį telkiančios įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad į tvarumo iniciatyvas grupė šiemet numato investuoti apie 1,3 mln. eurų. Strategijos įgyvendinimo laikotarpiu, iki 2025-ųjų, grupės investicijos vien į žaliąją energetik...
Turbūt kiekvienas krepšinio gerbėjas norėtų, kad jam alaus pametėtų gyva Lietuvos krepšinio legenda Arvydas Sabonis. Naujai sukurtoje nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus reklamoje A. Sabonis būtent tą ir daro – draugams perduoda gėrimus it krepšinio kamuolį aikštelėje.
Pasak reklamos kūrėjų, klipe A. Sabonio perdavimams buvo suteikta šiek tiek „antgamtiškų“ galių – jie skriejo ir sulėtintai, ir vienu metu pasiekė visus adresatus.
„Nors pirmoje perdavimų fazėje matome A. Sabonį visus butelius išmetant vieną po kito, vėliau jų kelionę montavome iš 3 skirtingų metimų. Matydami vieną kadrą – butelia...
Vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai pasiekė 73 mln. eurų ir buvo 9,3 proc. didesnės nei prieš metus. Iš viso 2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.
„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Todėl dalis verslų, ypač HORECA sektoriuje, išgyveno dar vienus sudėtingus metus. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius ...
Viena iš Lietuvos gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ ėmė naudoti perdirbto plastiko rPET (angl. recycled PET) butelius. Pirmuoju etapu 2021 metų pabaigoje bendrovė aplinkai draugišku perdirbtu plastiku pakeitė visus alaus ir giros butelius, kurie sudaro daugiau nei 80 proc. grupės tarai naudojamo plastiko kiekio, o 2022-aisiais prie perdirbto plastiko pereis galutinai.
Įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad per metus grupei reikia apie 810 tonų plastiko taros, o į 4 iš 5-ių butelių pilamas alus ir gira.
„Esame pasitvirtinę strategiją iki 2030 metų kardi...