EN
2022.09.14

„Kalnapilio-Tauro grupė“ dar labiau sugriežtino reikalavimus prekybos partneriams

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas

„Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminami gėrimai į Rusijos ir Baltarusijos rinkas teisėtais keliais patekti negali nuo šių metų kovo pradžios, kai nutraukėme eksportą į šias šalis, apie tai informavome ir eksporto partnerius.

Rugpjūtį gavę informaciją apie kitoms rinkoms mūsų gaminamų produktų galimą prekybą Rusijos rinkoje, nedelsdami atlikome vidinį tyrimą. Pagal produkto gamybos partiją nustatėme, kad ši produkcija buvo parduota keliems eksporto partneriams, kurie dalį produkcijos galimai perpardavė į Rusiją.

Susidūrę su tokia netoleruotina eksporto partnerių veikla, kartu su prekės ženklą „Lačplesis“ valdančia įmone priėmėme sprendimą išvis sustabdyti šio alaus eksportą. Tik taip matome galimybę apsisaugoti nuo produktų perpardavimo į Rusijos ar Baltarusijos rinkas, kai nesąžiningi prekybos partneriai bando perparduoti mūsų produkciją šalims agresorėms.

Apie šį sprendimą jau informavome savo prekybos partnerius. Tikimės, kad sugriežtinta platinimo tvarka užkirs kelią mūsų gaminamų produktų galimą prekybą Rusijos ar Baltarusijos rinkose.

Ir toliau aktyviai seksime visą informaciją, susijusią su mūsų gaminamų produktų judėjimu iki vartotojų lentynų, ir nedelsdami reaguosime į galimus netoleruotinus prekybos partnerius veiksmus.

Faktą, kad nutraukėme verslo ryšius su Rusija ir Baltarusija, įrodo „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksporto dinamika – atsisakius minėtų rinkų, per antrąjį šių metų ketvirtį įmonės eksporto apimtys, palyginti su 2021 m., sumažėjo 46,3 proc., arba per 2,2 mln. litrų.