EN

Būdami vieni didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų, ryžtingai imamės lyderystės diegiant tvarumo sprendimus. Siekiame kurti skanius, žmonių mėgstamus gėrimus, kurie būtų pagaminti tvariai, tausojant aplinką ir gamtos išteklius. Kuriame tvarią įmonę, kurioje darbuotojai didžiuojasi būdami jos dalimi. Siekiame būti geriausiu tvariu partneriu savo klientams ir vartotojams tarp savo srities įmonių.

Išsikėlėme ambicingus tikslus ir įsipareigojimus visuomenei, kurie sudėti į
2 etapų 2025/2030 tvarumo strategiją.

TIKSLAI IKI 2025 METŲ

GREITESNIS NEI RINKOS VIDURKIS NEALKOHOLINIŲ IR BECUKRIŲ GĖRIMŲ KREPŠELIO AUGIMAS (KASMET)

Nulinė co2 emisija (1 ir 2 srityse)*

Saugios darbo aplinkos kultūra

Marketingo biudžeto skirti su tvarumu susijusioms kampanijoms ir veiksmams

Perdirbtos, perdirbamos ar daugkartinio naudojimo pakuotės

Tvarumo kultūra
TIKSLAI IKI 2030 METŲ

Pirmas partnerių pasirinkimas kaip tvariausio gėrimų tiekėjo

Sumažinta co2 emisija visoje tiekimo grandinėje (1,2 ir 3 srityse)

DARBUOTOJŲ YRA KALNAPILIO–TAURO GRUPĖS AMBASADORIAI
TIKSLAI IKI 2025 METŲ

GREITESNIS NEI RINKOS VIDURKIS NEALKOHOLINIŲ IR BECUKRIŲ GĖRIMŲ KREPŠELIO AUGIMAS (KASMET)

Marketingo biudžeto skirti su tvarumu susijusioms kampanijoms ir veiksmams
TIKSLAI IKI 2030 METŲ

Pirmas partnerių pasirinkimas kaip tvariausio gėrimų tiekėjo
TIKSLAI IKI 2025 METŲ

Nulinė co2 emisija (1 ir 2 srityse)*

Perdirbtos, perdirbamos ar daugkartinio naudojimo pakuotės
TIKSLAI IKI 2030 METŲ

Sumažinta co2 emisija visoje tiekimo grandinėje (1,2 ir 3 srityse)
TIKSLAI IKI 2025 METŲ

Saugios darbo aplinkos kultūra

Tvarumo kultūra
TIKSLAI IKI 2030 METŲ

DARBUOTOJŲ YRA KALNAPILIO–TAURO GRUPĖS AMBASADORIAI
*1,2 – įmonės kontroliuojamose srityse
3 – visoje tiekimo grandinėje