EN
2022.09.02

„Kalnapilio-Tauro grupė“: Rusijos rinkos neliko, bet augimas tęsiasi

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet pirmąjį pusmetį toliau augino produkcijos pardavimus ir pajamas. Pasitraukimas iš Rusijos ir Baltarusijos rinkų sumažino eksporto apimtis, tačiau bendros grupės pardavimo pajamos šiemet sausį-birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 8,7 proc. iki 36,48 mln. eurų.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad plėtojami stiprūs prekės ženklai ir įmonės pastangos stiprinti savo poziciją strategiškai grupei svarbiose rinkose padėjo atlaikyti antrą smarkų sukrėtimą po koronaviruso pandemijos – Rusijos pradėto karo Ukrainoje pasekmes rinkai.

„Pasitraukėme iš Rusijos bei Baltarusijos rinkų, atsisakėme bet kokių verslo ryšių su šiomis šalimis. Atitinkamai pirmąjį šių metų pusmetį mūsų eksporto pajamos sumažėjo beveik perpus. Tačiau nuoseklus įdirbis plečiant ir stiprinant asortimentą, po pandemijos atsigaunančiame viešbučių, restoranų ir maitinimo sektoriuje (HORECA) ženkliai prisidėjo prie pimojo metų pusmečio rezultatų didėjimo. Įmonės gaminamos produkcijos paklausa šiame segmente pirmąjį pusmetį kiekiu išaugo du kartus.“, – teigia M. V. Kirstukas.

Vien Lietuvos vidaus rinkoje sausį-birželį „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai kiekiu padidėjo beveik 5 proc., arba 2,08 mln. litrų iki 44,99 mln. litrų. Tuo tarpu pajamos išaugo net 18 proc. iki 26,67 mln. eurų.

„Didžiuojamės, kad metai iš metų auginame savo pagrindinį krepšelio prekės ženklą „Kalnapilį“ – jo pardavimo pajamos palyginamuoju laikotarpiu padidėjo beveik 4 proc. Itin palankiai Lietuvos vartotojai vertina „Kalnapilio“ nealkoholinį šviesųjį alų – jis laikomas rinkos lyderiu jau kelerius metus iš eilės“, – sako M. V. Kirstukas.

Anot įmonės vadovo, didele dalimi augančius pardavimus lemia vartotojų lojalumas grupės prekių ženklams, įmonės gebėjimas prisitaikyti prie naujausių tendencijų gėrimų rinkoje bei išpildyti vartotojų lūkesčius. „Kalnapilio-Tauro grupė“ vis labiau įsitvirtina kaip nealkoholinių gėrimų lyderė. Nuo 2018 m. iki šių metų gegužės „Kalnapilio“ nealkoholinio šviesiojo alaus pardavimai pasiekė 10 mln. produkcijos vienetų. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninio prekybos indekso duomenimis, pernai „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje.

„Pirmąjį pusmetį daugiausiai augo nealkoholinių gėrimų pardavimai, jų šiemet sausį-birželį pardavėme 9 proc. daugiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Nuo 2015 metų atstovaujamo vieno populiariausių pasaulinių gaiviųjų gėrimų gamintojo „PepsiCo“ pardavimų pajamos augo net 31 proc. ir tai labai prisidėjo prie visos grupės pajamų augimo. Mūsų įmonę valdanti „Royal Unibrew“ buvo įvertinta „PepsiCo“ kaip geriausia 2021 m. gamintoja ir platintoja Europoje“, - pabrėžė „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas.

Jis taip pat pastebėjo, kad šiemet išsiskyrė „Cult“ energinis gėrimas, kurio „Kalnapilio-Tauro grupės“ šių metų pirmąjį pusmetį pardavimo pajamos augo 24 proc., palyginti su sausiu-birželiu pernai.

Įmonė palankiai vertinama ir verslo klientų – šių metų pavasarį rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ vykdytos „Royal Unibrew Baltic“ grupės klientų apklausos metu „Kalnapilio-Taure grupė“ buvo įvertinta kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“:

Vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje, įkūręs per 330 darbo vietų.

„Kalnapilio-Tauro grupei“ priklauso prekės ženklai „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklas „Cido“, grupė atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Birra Moretti“, „Krusovice“, „Sol“, „Tanker“, gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.