EN
2023.06.02

„Kalnapilis“ – Nr. 1 Lietuvoje šviesusis nealkoholinis alus antrus metus iš eilės

Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninės prekybos indekso duomenimis, 2022 m. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje. Perkamiausio nealkoholinio alaus titulą prekės ženklas išlaikė antrus metus iš eilės.

„Kai prieš beveik 15 metų Lietuvos vartotojams pirmą kartą pristatėme nealkoholinį šviesųjį alų, neturėjome abejonių, kad šis produktas ras savo vartotoją, tačiau jo populiarumas pranoko visus lūkesčius. Vien per pastaruosius penkerius metus „Kalnapilio“ nealkoholinio šviesiojo alaus pardavimai perkopė 10,4 mln. produkcijos vienetų ribą“, – teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Produkto sėkmei lemiamą įtaką turėjo ir 2018 m. pakeista receptūra, kai nealkoholinio alaus gamybai pradėtos naudoti specialios mielės.

„Šios iš Vokietijos atsivežamos mielės ypatingos tuo, kad alaus fermentacijos metu neišskiria alkoholio, tad nealkoholinis alus yra gaminamas kaip ir tradicinis alus – produktas praeina visus alaus gamyboje vykstančius procesus, taip užtikrinamos visos alui būdingos skoninės savybės. Be to, tai yra tvaresnis nealkoholinio alaus gamybos būdas, nes nebereikia papildomų alkoholio šalinimo iš jau pagaminto alaus procesų“, – sako M. V. Kirstukas.

Panevėžyje gaminamam „Kalnapilio“ nealkoholiniam alui taip pat naudojamos tik aukščiausios kokybės sudedamosios dalys – 100 proc. lietuviškas salyklas, kartieji ir aromatiniai apyniai.

Nealkoholinio alaus rinka sparčiai auga

Pasak M. V. Kirstuko, pastaruosius metus sparčiai auganti nealkoholinio alaus rinka atspindi ir besikeičiančias gėrimų vartojimo tendencijas – žmonės nori turėti kuo daugiau pasirinkimo, kai nėra galimybės vartoti ar išvis atsisakoma alkoholio vartojimo.

„Nealkoholinio alaus rinkos dalis Lietuvoje vien per pastaruosius 5-rius metus paaugo 2 kartus. Sveikesnių, tvaresnių maisto produktų bei gėrimų populiarumas bei augantys pardavimai tik įrodo, kad keičiantis vartotojų poreikiams būtina laiku į juos reaguoti ir laimi tie gamintojai, kurie atsižvelgia į vartotojų lūkesčius“, – pažymėjo „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas.