EN

Naujienos

2021.12.22
Didžiausias vienišų senolių noras – nebūti pamirštiems

Auganti šalies ekonomika ne visiems gyventojams reiškia realiai geresnį gyvenimą, kai kuriems jis vis dar išlieka svajone. Statistikos departamento duomenimis, 2020 m. vidutinė senatvės pensija, siekusi 377 eurus, buvo mažesnė už šalies skurdo rizikos ribą – 430 eurų. Socialinę pagalbą teikiančios organizacijos neslepia – be papildomos paramos ir dėmesio daugelis remiamų senolių tiesiog neišgyventų.

„Kai prieš trisdešimtmetį pradėjome teikti pagalbą seneliams maistu, atrodė, kad gerėjant šalies finansinei situacijai gerės ir senolių gyvenimas. Deja, senolių skurdas nesitraukia ir stokojančiųjų

SKAITYTI DAUGIAU
2021.12.13
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės

Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinis alus stengiasi parodyti, kad verslas gali būti ne tik socialiai atsakingas, bet ir prisidėti prie meno plėtros. Įmonės iniciatyva pirma išpiešę ne vieną miesto pastatą, šįkart menininkai ėmėsi gastrobarų ir užšifravo ne vieną įdomią idėją.

Suburia menininkus

Jau daugybę metų prisidedantis prie meno plėtros neįprastose vietose, „Kalnapilio“ nealkoholinis alus bendradarbiavimą su menininkais visų pirma įprasmino neįprastoje vietoje gimtajame Panevėžyje. Kūrybinės studijos „Gyva grafika“ komanda aerozoliniais ir fasadiniais dažais per du mėnesius išpiešė

SKAITYTI DAUGIAU
2021.11.18
Nuo salyklo parinkimo iki alaus ragavimo: „Kalnapilio“ aludarė papasakojo apie savo kasdienybę

Aludarystė Lietuvoje turi gilias tradicijas ir, nors pagrindiniai šio gėrimo gamybos principai daugelį metų išliko iš esmės nepakitę, šiuolaikinių inovacijų dėka procesas tapo pažangesnis ir leidžiantis užtikrinti itin aukštą produkto kokybę. Artėjant tarptautinei aludarių dienai Kalnapilio aludarė kviečia pažinti alaus kelią. Apie tai, kaip modernioje darykloje pasitelkiant inovatyvius sprendimus, tačiau išsaugant tradicijas, šiandien gaminamas alus pasakoja „Kalnapilio“ aludarė Asta Briedienė. Iš kelių ingredientų – plati skonių paletė Nuo pat 1902 m. nenutrūkstamai veikiančioje „Kalnapilio“

SKAITYTI DAUGIAU
2021.10.21
Jau ketvirtį amžiaus trunkantis bendradarbiavimas – „Kalnapilio-Tauro grupė“ pratęsė „Lietkabelio“ rėmimą

Aukštus tikslus šių metų sezone keliantis Panevėžio „Lietkabelis“ sulaukė svarbaus pastiprinimo – ilgametė klubo rėmėja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pratęsė bendradarbiavimą su klubu dar vieneriems metams. Šis aludarystės tradicijas puoselėjančios įmonės ir vienos stipriausių krepšinio komandų šalyje bendradarbiavimas tęsiasi jau 25-erius metus.

Kaip pasakoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas, tokio sprendimo pratęsti KK „Lietkabelis“ rėmimą priėmimas buvo nesudėtingas ir savalaikis – juk remti tokią populiarią sporto šaką Lietuvoje yra didžiulė garbė ir ma...

SKAITYTI DAUGIAU
2021.10.19
Kaip verslas tampa miesto bendruomenės dalimi? „Kalnapilio-Tauro grupės“ ir Panevėžio istorija

Panevėžys ne tik atsinaujina – jis nuolatos bei kryptingai keičiasi į itin teigiamą pusę. Miesto pokyčiai neatsiejami ir nuo čia įsikūrusių bendrovių, kurių viena – miesto aludariai – drauge su Panevėžiu auga jau 118 metų. „Kalnapilio“ alaus darykla, šiuo metu yra ne tik vienas didžiausių darbdavių Panevėžyje, bet ir aktyvus bendruomenės narys. Anot „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, glaudžiai su miestu susijusi bendrovė yra įpareigota rūpintis ne tik verslo, bet ir gyventojų gerove. Šią užduotį miesto aludaris jau daugybę metų įgyvendina itin atsakingai.

Tap...

SKAITYTI DAUGIAU
2021.09.16
„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus – tam įtakos turėjo ir populiariausias Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ alus
Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.03.17
Net ir pandemijos kontekste „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavimai augo

Augantys „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai vietinėje rinkoje, bendrovės gaminamo nealkoholinio alaus populiarumas, eksporto augimas ir rinkai pristatytas naujas prekės ženklas – visa tai lėmė, kad „Kalnapilio-Tauro grupės“ parduotos produkcijos kiekis pernai išaugo 3 proc. ir pasiekė 141,2 mln. litrų. Pardavimo pajamos augo 1 proc. ir pasiekė 66,8 mln. eurų.

„Pasaulį sudrebinus pandemijai ir Lietuvoje įvedus karantiną, pokyčių buvo daug. Nežinomybės laikotarpiu, daugiausia dėmesio skyrėme darbuotojų saugumo užtikrinimui ir gaminamos produkcijos kokybės išlaikymui. Dėl vyravusio ekonominio n...

SKAITYTI DAUGIAU
2020.11.26
„Kalnapilio-Tauro grupė“ didina rėmimų apimtis: kartu galime įveikti pandemijos iššūkius

Pasaulinės pandemijos akivaizdoje verlsas gręžiasi į šalį užklupusius išbandymus. Įmonės, net ir pačios nestokodamos iššūkių, imasi vis daugiau svarbių paramos iniciatyvų. „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas pastebi – verslo lankstumas ir bendras gebėjimas greitai priimti svarbius sprendimus šiuo sudėtingu laikotarpiu yra ypač svarbus.

Verslo prioritetas – darbuotojų saugumas

Visgi, pirmoji pandemijos atnešta užduotis verslui – darbuotojų saugumas.

„Pandemija visų pirma palietė gyventojus, o tame tarpe ir svarbiausią mūsų įmonės dalį – darbuotojus. Todėl,...

SKAITYTI DAUGIAU