EN
2022.04.12

„Kalnapilio-Tauro grupė“ 2021 metais augino savo pajamas daugiau nei 6 milijonais eurų

Vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai pasiekė 73 mln. eurų ir buvo 9,3 proc. didesnės nei prieš metus. Iš viso 2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.

„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Todėl dalis verslų, ypač HORECA sektoriuje, išgyveno dar vienus sudėtingus metus. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius pavyko pagerinti ir veikiant tokiomis nepaprastomis sąlygomis“, – sako grupės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Pasak M. V. Kirstuko, „Kalnapilio-Tauro grupės“ rezultatai rodo, kad įmonė tikslingai vykdo įvairių gėrimų (alaus, giros, sulčių, vandens, gaiviųjų, energinių gėrimų) strategijos įgyvendinimą, plėsdama prekės ženklų ir kategorijų asortimentą.

Įmonės vadovas pabrėžė, kad pagrindinis įmonės produktas išlieka alus – vien „Kalnapilio“ prekės ženklo alkoholinio ir nealkoholinio alaus pardavimų pajamos augo 5%.

Tuo pačiu „Kalnapilio-Tauro grupė“ siekia auginti rinkoje ir toliau populiarėjančio nealkoholinio alaus krepšelį. Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ vertinimu, Lietuvos nealkoholinio alaus segmente „Kalnapilio“ prekės ženklas užima 28,5 proc. rinkos pagal parduotos produkcijos kiekį ir čia yra neabejotinas lyderis.

Įmonės vadovas pažymėjo, kad energiniai gėrimai yra naujausia gėrimų kategorija, kurioje konkuruoja „Kalnapilio-Tauro grupė“, dirbanti su „Cult“ prekės ženklu – jo pardavimų augimas buvo itin spartus, o pajamos pernai išaugo beveik 3 kartus.

Toliau augo nuo 2015 metų atstovaujamo vieno populiariausių pasaulinių gaiviųjų gėrimų gamintojo „PepsiCo“ užimama rinkos dalis, šių gėrimų pardavimų didėjimas praėjusiais metais sudarė 11 procentų ir tai labai prisidėjo prie visos grupės pajamų augimo.

Grupės vadovas taip pat pažymėjo, kad per praėjusius metus eksporto pajamos padidėjo 19,6 proc. Prasidėjus karui Ukrainoje „Kalnapilio-Tauro grupė“ nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją. „Kalnapilio-Tauro grupės“ metiniai eksporto pardavimai į šias dvi valstybes sudarė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso eksporto. Praradimus bendrovė ketina kompensuoti ieškodama naujų rinkų Europoje, JAV, Azijos ir Afrikos šalyse.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“:

Vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje, įkūręs per 330 darbo vietų. „Kalnapilio-Tauro grupei“ priklauso prekės ženklai „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklas „Cido“, grupė atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Birra Moretti“, „Krusovice“, „Sol“, „Tanker“, gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.