EN

Būdami vieni didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų, ryžtingai imamės lyderystės diegiant tvarumo sprendimus. Siekiame kurti skanius, žmonių mėgstamus gėrimus, kurie būtų pagaminti tvariai, tausojant aplinką ir gamtos išteklius. Kuriame tvarią įmonę, kurioje darbuotojai didžiuojasi būdami jos dalimi. Siekiame būti geriausiu tvariu partneriu savo klientams ir vartotojams tarp savo srities įmonių.

Išsikėlėme ambicingus tikslus ir įsipareigojimus visuomenei, kurie sudėti į
2 etapų 2025/2030 tvarumo strategiją.

MŪSŲ KLIENTAI IR VARTOTOJAI
Mūsų produktai
MŪSŲ ŽMONĖS
TVARUMO TIKSLAI

GREITESNIS NEALKOHOLINIŲ IR MAŽAI ALKOHOLIO TURINČIŲ GĖRIMŲ AUGIMAS NEI BENDRI PARDAVIMAI IR GREITESNIS AUGIMAS NEI RINKA (KASMET)

VANDENS SUNAUDOJAMA VIENAM HEKTOLITRUI PRODUKCIJOS PAGAMINTI IKI 2030

SAUGIOS DARBO APLINKOS KULTŪRA IKI 2030

GRUPĖS PAJAMŲ IŠ KLIENTŲ, KURIŲ PLANUOSE YRA ĮTRAUKTI TVARUMO ASPEKTAI

SUMAŽINTA CO2 EMISIJA VISOJE TIEKIMO GRANDINĖJE (1,2,3 SRITYSE), LYGINANT SU 2019 METAIS

DARBUOTOJŲ YRA KALNAPILIO–TAURO GRUPĖS AMBASADORIAI IKI 2027

MARKETINGO BIUDŽETO SKIRTA SU TVARUMU SUSIJUSIOMS KAMPANIJOMS IR VEIKSMAMS IKI 2030 METŲ

ŽIEDINĖ PAKUOČIŲ SISTEMA IKI 2030

TVARUMO KULTŪRA IKI 2030
TVARUMO TIKSLAI

GREITESNIS NEALKOHOLINIŲ IR MAŽAI ALKOHOLIO TURINČIŲ GĖRIMŲ AUGIMAS NEI BENDRI PARDAVIMAI IR GREITESNIS AUGIMAS NEI RINKA (KASMET)

GRUPĖS PAJAMŲ IŠ KLIENTŲ, KURIŲ PLANUOSE YRA ĮTRAUKTI TVARUMO ASPEKTAI

MARKETINGO BIUDŽETO SKIRTA SU TVARUMU SUSIJUSIOMS KAMPANIJOMS IR VEIKSMAMS IKI 2030 METŲ
TVARUMO TIKSLAI

VANDENS SUNAUDOJAMA VIENAM HEKTOLITRUI PRODUKCIJOS PAGAMINTI IKI 2030

SUMAŽINTA CO2 EMISIJA VISOJE TIEKIMO GRANDINĖJE (1,2,3 SRITYSE), LYGINANT SU 2019 METAIS

ŽIEDINĖ PAKUOČIŲ SISTEMA IKI 2030
TVARUMO TIKSLAI

SAUGIOS DARBO APLINKOS KULTŪRA IKI 2030

DARBUOTOJŲ YRA KALNAPILIO–TAURO GRUPĖS AMBASADORIAI IKI 2027

TVARUMO KULTŪRA IKI 2030