EN

TOBULAM SKONIUI
SVARBU VISKAS



Mūsų produktai

Alus
Gira
Sultys
Vanduo
Gaivieji gėrimai
Energiniai gėrimai
visos naujienos

Naujienos

2022.06.09
„Kalnapilio-Tauro grupė“ imasi pokyčių: į energetinį tvarumą investuos daugiau nei 5-mln. eurų

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti ilgametę, beveik dešimtmečio trukmės, tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2030 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei nuosavą komandą – išskirtinį dėmesį telkiančios įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad į tvarumo iniciatyvas grupė šiemet numato investuoti apie 1,3 mln. eurų. Strategijos įgyvendinimo laikotarpiu, iki 2025-ųjų, grupės investicijos vien į žaliąją energetik...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.04.19
Naujausioje nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus reklamoje – A. Sabonis „pasuoja“ alų

Turbūt kiekvienas krepšinio gerbėjas norėtų, kad jam alaus pametėtų gyva Lietuvos krepšinio legenda Arvydas Sabonis. Naujai sukurtoje nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus reklamoje A. Sabonis būtent tą ir daro – draugams perduoda gėrimus it krepšinio kamuolį aikštelėje.

Pasak reklamos kūrėjų, klipe A. Sabonio perdavimams buvo suteikta šiek tiek „antgamtiškų“ galių – jie skriejo ir sulėtintai, ir vienu metu pasiekė visus adresatus.

„Nors pirmoje perdavimų fazėje matome A. Sabonį visus butelius išmetant vieną po kito, vėliau jų kelionę montavome iš 3 skirtingų metimų. Matydami vieną kadrą – butelia...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.04.12
„Kalnapilio-Tauro grupė“ 2021 metais augino savo pajamas daugiau nei 6 milijonais eurų

Vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai pasiekė 73 mln. eurų ir buvo 9,3 proc. didesnės nei prieš metus. Iš viso 2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.

„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Todėl dalis verslų, ypač HORECA sektoriuje, išgyveno dar vienus sudėtingus metus. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius ...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.03.25
„Kalnapilio-Tauro grupė“ įgyvendinama tvarumo strategiją plastikinius butelius keičia į 100% perdirbto plastiko butelius

Viena iš Lietuvos gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ ėmė naudoti perdirbto plastiko rPET (angl. recycled PET) butelius. Pirmuoju etapu 2021 metų pabaigoje bendrovė aplinkai draugišku perdirbtu plastiku pakeitė visus alaus ir giros butelius, kurie sudaro daugiau nei 80 proc. grupės tarai naudojamo plastiko kiekio, o 2022-aisiais prie perdirbto plastiko pereis galutinai.

Įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad per metus grupei reikia apie 810 tonų plastiko taros, o į 4 iš 5-ių butelių pilamas alus ir gira.

„Esame pasitvirtinę strategiją iki 2030 metų kardi...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.03.14
„Kalnapilio-Tauro grupė“ sustabdė eksportą į Rusiją ir Baltarusiją
Viena iš Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją. „Kalnapilio-Tauro grupės“ metiniai eksporto pardavimai į šias dvi valstybes sudarė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso eksporto.
SKAITYTI DAUGIAU