Norime, kad mūsų vartotojai VISADA turėtų galimybę pasirinkti sveikesnius produktus su mažiau cukraus ar alkoholio – greta įprastinių jau pamėgtų gėrimų.
Kalnapilis didžiuojasi savo nealkoholiniu alumi, kuris yra Nr.1 nealkoholinis alus Lietuvoje. Neketiname sustoti, sieksime stiprinti savo lyderystę nealkoholinio alaus segmente ir pasiūlyti dar daugiau naujienų savo vartotojams.
Įgyvendinant tvarumo strategiją mums begalo svarbus mūsų klientų vertinimas. Išsikėlėme tikslą iki 2030 m. tapti tvariausiu partneriu savo klientams gėrimų sektoriuje. Norėdami būti pirmuoju tvariu pasirinkimu tarp savo srities įmonių įsipareigojame nuolat peržiūrėti ir gerinti savo veiklos principus, atsižvelgiant į mūsų klientų nuomonę, todėl pradedame matuoti savo pažangą kasmetiniais klientų nuomonės tyrimais.
Nuolat dalyvaujame įvairiuose sporto, meno, muzikos renginiuose, miesto šventėse. Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas – Panevėžys, kuriame stengiamės būti geri kaimynai, puoselėti bendruomeniškumą ir skatinti tiek paties miesto, tiek ir jo gyventojų gerovę. Savo iniciatyvomis ir remiamais projektais mes siekiame kurti gražesnį Panevėžį – pilną kultūros ir sporto.
Esame miesto viešajam gyvenimui ypač svarbios „Cido“ arenos rėmėjai. Šalies čempionato kovose dėl pergalių palaikome Panevėžio „Lietkabelio“ krepšinio klubą, Lietuvos futbolo A lygos čempionate – „Panevėžio“ futbolo komandą, taip pat remiame dviračių sportą, palaikome Panevėžio „Dviračiai“ komandą.
Greta sporto, siekdami papildyti kultūra turtingą miesto gyvenimą, bendradarbiaujame su tarptautinio meninio stiklo kūrėjų simpoziumo „Glass Jazz“ organizatoriais. Daugelį metų remiame Panevėžio gimtadienio renginį.
Prisijungėme prie Panevėžio grąžinimo iniciatyvos bei finansiškai prisidėjome prie Senvagės vandenvalos siurblinės bokšto atnaujinimo darbų. Statinys buvo papuoštas Vilniaus dailės akademijos studentės Kotrynos Opanovičiūtės menine instaliacija, laimėjusia menininkų konkursą.
2020 m. pradėjome bendradarbiauti su Panevėžio plėtros agentūra, siekiančia plėtoti pramoninį turizmą Panevėžyje: „Kalnapilio“ alaus darykla tapo patrauklia turizmą skatinančios programos dalimi
Dalyvaujame ir sprendžiant opias socialines problemas, skirdami paramą ir plėtodami ilgametes partnerystes. Maltiečių ir „Kalnapilio–Tauro grupės“ bendravimas prasidėjo dar 2007 m. ir tęsiasi iki šiol.
„Maltiečių sriubos” akcijai teikiame finansinę paramą, padedame rinkti lėšas labdaros renginiuose, remiame savo produktais (geriamuoju vandeniu, gaiviaisiais gėrimais). Maltiečių kalėdinės sriubos dalijimo akcija jau tapo neatsiejama mūsų darbuotojų tradicija.
Mūsų atsakomybė už alkoholinius produktus yra teikti pirmenybę kokybei ir vertei, o ne kiekybei. Prisiimame atsakomybę skatinti atsakingą vartojimą, remti iniciatyvas prieš vairavimą išgėrus.
Rūpinamės ne tik savo produkcijos pakuočių tvarumu, bet ir reklamos priemonių tvarumu, siekdami minimizuoti savo poveikį aplinkai, teikiame pirmenybę perdirbamoms, perdirbtoms ar ilgaamžėms reklamos priemonėms. Mūsų remiamuose renginiuose skatinsime šiukšlių rūšiavimą, daugkartinių puodelių naudojimą.